zendegi nameye Chester Benington

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



Behtarin groupe music

 

چستر چارلز بنینگتون (انگلیسی: Chester Bennington، زادهٔ ۲۰ مارس ۱۹۷۶ در فینیکس آمریکا) خواننده ، موزیسین ، آهنگساز و بازیگر امریکایی ، عضو کلیدی گروه متال\رپ آمریکایی لینکین پارک است. او همچنین به عنوان خواننده اصلی در گروه راک دد بای سانرایز و خواننده ی فعلی در گروه راک استون تمپل پایلتز شناخته می شود. پیشتر خواننده ی گروه های Sean Dowdell And His Friends و Grey Daze بوده است. همچنین به عنوان تهیه کننده برای گروه ها و خوانندگان دیگر عمل می کند. چستر رتبه ی #۴۶ از لیست "۱۰۰ بهترین خواننده‌های متال تمام زمان‌ها" ی "هیت پریدر" را دارد.[

چستر در شهر فینیکس در ایالت آریزونای آمریکا به دنیا آمد. او در کودکی به موسیقی علاقه نشان داد و از گروهای دپش مد و استون تمپل پایلتز به عنوان گروه‌های مورد علاقه‌اش نام می‌برد. او در کودکی مورد تجاوز قرار گرفته بود. چند سال بعد او به کوکایین و شیشه اعتیاد پیدا کرد. او سرانجام بر اعتیاد خود غلبه کرد و اکنون در مصاحبه‌های خود مصرف مواد مخدر را کاری بد می‌شمارد. او پیش از آغاز موسیقی حرفه‌ای در یک رستوران برگر کینگ کار می‌کرد.

او پیش از پیوستن به گروه لینکین پارک، خواننده ی گروه منحل شدهٔ گری دیز (انگلیسی: Grey Daze، سردرگمی خاکستری) در زادگاهش فینیکس بود. Sean Dowdell "گری دیز" گروه سبک "پست گرانج" را در سال ۱۹۹۲ با دوستانش تاسیس کرد و پس از آن گروه که به دنبال خواننده می گشت ، چستر را معرفی کرد. گروه تا سال ۱۹۹۸ به ساخت دموها پرداخت تا اینکه درون گروه اختلاف سلیقه به وجود آمد و چستر که از گروه ناراضی بود ، جدا شد و به لینکین پارک پیوست. از سال ۱۹۹۸ این گروه دیگر فعالیت ندارد. گروه ۱۲ اجرای زنده داشت. در سال ۲۰۰۲ برای یک اجرای دوباره برنامه ریزی شد. درآمد این اجرا قرار بود برای درمان Bobby Benish گیتاریست گروه که مبتلا به تومور مغزی بود صرف شود اما این اجرا به دلیل مخالفت مدیر لینکین پارک کنسل شد چون همزمان با کار ضبط آلبوم متئورا بود و بعد از آن هم زمانی برای اجرا تعیین نشد. چستر برای این موضوع بسیار ناراحت شد و تصمیم گرفت خودش به بابی و خانواده اش کمک کند اما بابی در سال ۲۰۰۴ درگذشت.

چستر در سال ۱۹۹۸ از Grey Daze بیرون آمد و تلاش کرد تا گروه دیگری پیدا کند. پس از مدتی جف بلو، نایب رییس شرکت زومبا موزیک لس آنجلس به چستر و دیگر اعضای آیندهٔ لینکین پارک پیشنهاد آزمایش صدا کرد. او از کارش استعفا داد و خانواده‌اش را به کالیفرنیا برد، جایی که حضوری موفق در گروه لینکین پارک داشت. بنینگتون و مایک شینودا، دیگر خوانندهٔ گروه، از خود عملکرد قابل توجهی نشان دادند اما پیشنهادهای گروه به شرکت های ناشر پی در پی رد می شد، بالاخره جف بلو که آن زمان در شرکت برادران وارنر بود به آنها کمک کرد تا با شرکت برادران وارنر قرارداد ببندند.

دد بای سانرایز از سال ۲۰۰۵ شروع به فعالیت کرد. در ۱۳ اکتبر ۲۰۰۹ تنها آلبوم استودیویی دد بای سانرایز به نام Out of Ashes در سبک پست گرانج ، الترنتیو و الکترونیک راک تحت لیبل برادران وارنر منتشر شد. این آلبوم توانست رتبه ی ۲۹ بیلبورد ۲۰۰ آلبوم برتر را کسب کند.

در ۱۹ می ، چستر بنینگتون با گروه استون تمپل پایلتس همکاری تازه ای را شروع کرد. EP این گروه به نام High Rise در ۲۹ اوت در صفحه ی فیس بوک گروه منتشر شد.

 

                                                                                                                                                                                                   

                                                                                                                                  

                                                                                                                                              

 

                                                                                                                                                                                                             

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
شنبه 6 دی 1398برچسب:, 11:53 |- Sahar -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________


aytem.cf